Als het mooiste verkleed zijn.

Kelcey de Haay 16 juni 2017
Weerwolvenfeest is het 6de deel van de reeks Dolfje Weerwolfje.
Dit is niet zo spannend maar wel erg leuk want ze hebben een feest op school iedereen is verkleed behalve Dolfje en Noura hun zijn niet verkleed. Het is namelijk volle maan Timmy is verkleed als weerwolf en hun zijn er echt een. Ik vond in dit boek De liedjes misschien wel het allerleukste of dat zijn feestje halen dat was ook wel leuk wij hebben alleen soms een disco maar nooit met een masker op verkleedspullen aan. Vorig jaar ben ik wel koningin van het school discobal geweest Mama had toen voor mij de mooiste jurk gemaakt en mijn haren mooi gedaan. Ik had zelfs een bos bloemen gekregen en een korset van een van mijn klasgenootjes gemaakt van hele hele mooie bloemen dat had Dolfje weer niet en Noura ook niet maar toch was hun feest misschien wel net zo leuk.

Meer recensies van Kelcey de Haay