In de Haagse stoomtrein bezat een krokodil binnen

Kelcey de Haay 16 juni 2017
Wat was dit een grappig verhaal Hoe kan dat nou een krokodillenei vinden en dan thuis en krokodilletje krijgen. Waar komt dat nou vandaan Hoe verzint Paul van Loon dat nou. Ik heb veel fantasie maar dit had ik nog nooit verzonnen van mama mag ik niet eens een krokodil in huis wat zij zegt dat dat gevaarlijk is en die bijt me dan in mijn bil net als de krokodil in de Haagse stoomtrein. Kennen jullie dat liedje ook¿ Ik zal er niet voor jullie zijn Jullie kunnen zelf wel op YouTube opzoeken en als ik zing hoor je toch niet. Ik denk dat berichtje Dit liedje nog niet veel kom want zij had zomaar een krokodil in huis en een baby krokodil wordt groter en groter en wat moet je er nou mee misschien weet oma raad Wil je het weten lees dan het boek Dit is echt heel grappig.

Meer recensies van Kelcey de Haay