Een vampier een weerwolf en een Vrogul

Kelcey de Haay 16 juni 2017
Door de microfoon functie op Tess haar tablet gaan de recensie schrijven heel erg snel en gelukkig maar want ik had er nog een heleboel te doen Wel jammer dat hij als ik heeeeeeeeleboel zeg hij maar een kort woord schrijft.
Ach recensies schrijven gaat zowel vliegensvlug en dan hou ik meer tijd over om mijn boek te lezen.

Deel 3 van de serie Dolfje Weerwolfje was ook heel leuk en spannend misschien nog wel spannender dan deel 1 en deel 2 in dit deel komt er een vampier vampier en een vrogul. En vrogul is een ander fantasiewezen ik denk dat Paul van Loon het heeft verzonnen want in het echt bestaan ze niet. Ik ga niet alles verklappen maar ik kan je wel vertellen dat al deze wezens een keer gevangen worden. Komen zij ooit nog vrij lees het in Zilvertand.

Meer recensies van Kelcey de Haay