Verrassens spannende thriller

kessel45 06 november 2016
Verrassend spannende thriller

Waar dit boek over gaat, is al uitvoerig beschreven in bovenstaande reacties, dus ik
wil graag mijn bevindingen met dit boek samen met U delen.
Het is een boek met vele intrigerende verwikkelingen, maar héél duidelijk omschreven.
Zo spannend dat je het in één adem uit kunt lezen. Het speelt zich af in Afrika en af en toe zat ik zó in het verhaal dat ik me er helemaal in kon inleven.

De werkelijkheid en fictie is zó verweven omschreven dat het al met al naast het spannende, een heel interessant boek is geworden óók nog.. Van begin tot het eind een super spannend verhaal uit Afrika. Je kunt merken dat de auteur verstand van zaken heeft want zijn omschrijving van het land, de verschillen tussen arm en rijk etc.. worden eveneens duidelijk gemaakt en inzichtelijk.

Heel knap en apart om te lezen zijn de jacht op Felix de hoofdpersoon, en de hinderlagen die voor hem zijn aangelegd, maken dit tot een héél apart en spannend boek. Wat een kwaliteiten heeft René van Rijckevorsel om een boek zó te schrijven. Heb hier véél waardering voor. Ook de cover is prachtig en is één met het boek. Het is zéker een aanrader waar U géén spijt van zult hebben.
Dit was mijn kennismaking met de auteur, is héél goed bevallen en ga zéker ook zijn eerste boek lezen. Het heeft maar één groot nadeel, je kunt het niet meer wegleggen.

Meer recensies van kessel45