Erg spannend!

Kim 04 februari 2016
Ik las al eerder een boek van Harlan Coben, maar dat is alweer even geleden. Ik mis je stond alweer een tijdje in mijn kast. Op aanraden van mijn moeder besloot ik het boek toch eens te gaan lezen. Van de ene kant ben ik daar achteraf toch niet zo blij mee. Het was namelijk veel te snel uit! Wat is dit een spannend boek.

De schrijfstijl van Coben is vlot, hij gebruikt korte zinnen. Het verhaal zelfs is ook nog eens erg spannend en heeft een goede opbouw. De verhaal wisselt tussen Kat en een andere verhaallijn van ene Titus. Titus doet van alles wat niet deugd. De twee verhaallijnen komen aan het eind samen in een super spannende ontknoping.

Het oeuvre van Coben heeft een behoorlijke omvang en ik weet één ding zeker, Ik mis je is niet het enige boek wat ik ga lezen van Coben.

Meer recensies van Kim