"Opzich wel voorspelbaar en simpel"

Kim Wezeman 09 april 2016
Het verhaal is opzich wel simpel en voorspelbaar, maar persoonlijk maakt me dat niks uit. Het is een leuk verhaal met ook wel inhoud. Lynn en Daan hebben beide een verleden die ze achtervolgd en ze tegenhoudt gelukkig te worden. Toch voelen ze zich aangetrokken tot elkaar en blijven ze contact zoeken. Maar kunnen ze het verleden achter zich laten en echt voor elkaar gaan?

Ik vond het een heel leuk boek, erg romantisch en de karakters zitten goed in elkaar. Daan is serieus en weet heel goed hoe hij het hart van Lynn moet veroveren, zelfs wanneer hij niet eens doorheeft dat hij daar mee bezig is. Ook Lynn verovert makkelijk het hart van Daan. Het is ook toch wel een vrij simpel boek, maar wel perfect om in de zomer te lezen op het strand. Ik zou zeggen, geniet ervan.

Meer recensies van Kim Wezeman