Wauw!

Kim Wezeman 03 juni 2015
Dit boek is wel wat anders dan ik gewend ben, vooral omdat de hoofdpersoon al 21 jaar is en ik nog maar 14 maar goed. Het was een heel romantisch boek met scenes die ik nog niet eerder op deze manier heb gelezen. En ik moet toegeven dat ik geen idee had dat het ook op zo'n manier ervaren kan worden. Het is een heel mooi boek en ook echt een zwijmelboek een beetje. Het taalgebruik is niet echt romantisch en soms ook gewoon een beetje 'dirty' zeg maar, maar ja dat valt ook wel weer mee. Dat ben ik nou eenmaal niet gewend en misschien komt het omdat ik nog een beetje te jong ben voor dit boek. Conclusie, als je van romantische en sexy boeken houdt, is het een echte aanrader!

Meer recensies van Kim Wezeman