Interessant

Kim Wezeman 04 juni 2015
Het boek is niet echt noodzakelijk om de serie te begrijpen, maar als je echt wilt weten wat er in het hoofd van Warner omgaat is dit toch wel erg leuk om te lezen! Gaandeweg in het boek begon ik Warner te begrijpen en zelfs een beetje medelijden met hem te krijgen. Hij en Juliette verschillend inderdaad niet zo veel van elkaar en hij is enorm blij dat er eindelijk iemand is die hem begrijpen kan. Door het notitieboekje van Juliette te lezen, krijgt hij medelijden met haar en voelt hij zich verschrikkelijk. Hij kan niet geloven hoe ze zich nog zo sterk en groot kan houden wanneer hij leest wat het gesticht waar ze in zat met haar deed. Zijn vader verschijnt ook plotseling op het toneel en wil Juliette vinden en doden. Hij is klaar met de mankementen van zijn zoon en omdat Juliette daar een oorzaak van is, moet ze uit de weg geruimd worden. Warner moét haar vinden voordat zijn vader haar iets aandoet. Hij is er 100% zeker van, hij is verliefd op haar.

Meer recensies van Kim Wezeman