Lauren Oliver stelt niet teleur

Kimberly R. 24 november 2018 Hebban Team
Zoals ik gewend ben van Lauren Oliver was ook dit boek geen teleurstelling.
De opbouw is iets langzamer dan ik zou willen maar zodra de introducties voorbij zijn komt het verhaal hoed op gang.
Het is een vlot geschreven boek over 3 jonge meisjes, outcasts, eenzaam, totdat ze elkaar gevonden hebben. En dan wordt 1 van de meisjes, Summer, vermoord. De twee anderen worden al snel verdacht van deze moord, maar nooit veroordeeld. Helaas kan dit de dorpsgenoten niets schelen. Wat hun betreft hebben zij het gedaan.
Het verhaal schiet hier en daar heen en terug naar de zomer van de moord weer terug naar 5 jaar verder. De meiden komen elkaar weer tegen en proberen, met hulp van aantal anderen, alsnog de moord op Summer op te lossen.
We komen langzaam aan steeds meer te weten over deze meisjes, maar vooral over Summer en verwrongen blik op de wereld.
Was ze wel dat leuk, lieve meisje waar iedereen het over heeft. Of heeft ze een duister geheim, welke terug te leiden is naar een fictief boek over 'lovelorn'?
Ik raad iedereen die van ya en mystery thrillers houdt aan om dit boek te lezen en er zelf achter te komen.

Meer recensies van Kimberly R.