Nog een laatste duik in mijn favoriete wereld!

Kivel 30 juni 2019
Ik mocht dit boek lezen voor de hebban reading challange. Ik wilde super graag meedoen, omdat de red queen serie een van mijn favoriete series is. Ik was daarom erg benieuwd of dit nog een mooie afsluiting van de serie zou zijn.

Dit boek is een tussenboekje deel 4.5. Ik vond het een heerlijk boekje om de serie mee af te sluiten. Al mijn favoriete karakters kwamen in verscheidene korte verhalen weer langs. Ook werden sommige keuzes en gedachtengangen van karakters in het boek nu duidelijker, omdat je hum geschiedenis leerde kennen.

Niet alleen kwamen de oude karakters terug, ook waren er enkele nieuwe. Daarnaast waren er gave extra informatie brieven en stambomen, iets wat ik een geweldige toevoeging vond.

Het boek oogt dik, maar leest super vlot weg. De schrijfstijl van victoria aveyard is geweldig, ze kan je in een wereld laten duiken en je daarvan in volle teugen laten genieten.

Ik raad dit boek voor alle red queen fans zeker aan. Het is vertrouwd en een prachtige toevoeging.

Meer recensies van Kivel