Een nieuwe wereld

Kivel 02 november 2017
Als je altijd opzoek bent naar een boek dat een nieuwe wereld voor je opent, mag je nu stoppen met zoeken. De nieuweling van Taran Matharu is het boek voor jou!

Het is tijden geleden dat een nieuw boek het won van mijn TBR stapel en Netflix, maar dit boek veroverde mijn hart vanaf de eerste bladzijde.

Het gaat over een jongen genaamd Fletcher. Fletcher is een wees en heeft zijn ouders en achtergrond nooit gekend. Als hij er op een dag achter komt dat hij de krachten van een summoner heeft en demonen kan oproepen, gaat er een wereld vol spanning, avontuur en nieuwe doelen voor hem open. Toch komt hij erachter dat niet alles zo makkelijk is als het lijkt...

Zeker een aanrader!!! Ik kan niet wachten totdat deel 2, de edelen in de winkel verschijnt!

Groetjes,

Kivel♡