3 zussen, 3 ervaringen, 3 verhaallijnen prachtig in elkaar verweven!

Kivel 13 augustus 2018
Ik heb dit boek van Anne West mogen lezen voor de leesclub. Ik geniet van boeken die een goed gevoel geven en aangezien dit boek een feelgood was, had ik er gelijk een goed gevoel bij! Zeker toen ik de mooie kaft zag!

Om te beginnen zet Anne gelijk een wereld neer die vertrouwd is. Het voelt tijdens het lezen alsof je er bent. De schrijfstijl is heerlijk en je vliegt letterlijk door dit boek heen.
Het boek wordt beschreven vanuit drie verschillende verhaallijnen (de zussen). Hierdoor krijg je veel inzicht in de onderlinge banden en de verschillende ervaringen. Dit is erg mooi gedaan!

Het verhaal gaat over drie zussen, 1 tuin en 1 groot probleem. Het geld voor het onderhoud van de tuin is op. Nu ligt de keuze bij de zussen, behouden ze de tuin als eerbetoon aan het verleden, of geven ze de tuin op. Deze keuze is niet makkelijk te maken voor de zussen en het feit dat de band van de zussen ook niet ideaal is, maakt het een verassende uitkomst.

Een heerlijke must read!

Meer recensies van Kivel