Meeslepend

Ardi Klokkers 16 juni 2019
In liefde door scherven heen lees je het verhaal van Esther, jong en verliefd op Martien, maar hij wijst haar af. Ze ontmoet Geert maar twijfelt bij de huwelijksvoltrekking. De les die ik hierdoor leerde; luister naar je gevoel. Vaak is dat een weerklank van het plan dat God met je leven heeft. Eerst elkaar echt leren kennen en pas verder als je beiden HET goede gevoel hebt. Tijdens het huwelijk komt Martien opnieuw op haar pad. Nadat duidelijk is dat een scheiding door Geerts gedag, liegen en ontkennen, onafwendbaar is. Gelukkig met Martien. Totdat hij de verleiding niet kan weerstaan. Drank. Ze vraagt zich af had ik moeten zeggen nee je neemt dat ene glas niet, sommigen zullen daarover vallen, maar iedereen heeft ook eigen verantwoordelijkheid.

Een mooi meeslepend en herkenbaar verhaal, dat makkelijk wegleest.
Ga zo door

Meer recensies van Ardi Klokkers