aanrader!!

knupke 21 februari 2015
The girl with all the gifts / Het meisje met alle gaven - M.R. Carey

Omdat de korte inhoud me zo aansprak wilde ik meteen beginnen met lezen. Het boek moet in het Nederlands nog uitkomen, dus kies ik voor de Engelse versie. Zelf schrijf ik nu geen korte inhoud, omdat het al te veel zou verklappen.
Het verhaal is heel verrassend, spannend en speelt met je gevoel. Gruwelijke details worden uitgebreid beschreven, dus met een zwakke maag zou ik deze overslaan. Omdat ik in het Engels las, was het soms iets moeilijker te volgen. (Eigen schuld ;-) ) Dus dat ging ten koste van de spanning. Zat soms niet helemaal in het verhaal omdat ik nog zat te denken over een bepaald woord/betekenis. Daardoor dikke 4**** (anders waren t er waarschijnlijk 5, misschien dat ik de Nederlandse versie ook eens ga lezen)

Meer recensies van knupke