De Hobbit Kobe Van Dyck

Kobevd 08 oktober 2018
Beste aandachtige lezer,
Ik heb het top boek de Hobbit gelezen. Om het kort even te beschrijven de Hobbit is een fantasieverhaal dat zich afspeelt in een fantasiewereld. Het boek begint kalm en rustig maar hoe verder je in het boek zit hoe spannender het wordt. Het boek is echt een aanrader als je van fantasie verhalen houdt. Het verhaal leest vlot en redelijk snel. Af en toe wordt er wat moeilijkere taal gebruikt omdat het een redelijk oud boek is. De beschrijvingen van de monsters en personages wordt heel goed beschreven maar soms ook wel te lang beschreven. Het leuke aan het boek is dat er lieder teksten in staan dat de dwergen zingen. Ik vind het boek niet zo heel spannend alleen op het einde, maar soms zijn er wel spannende stukken tussen. Er blijft na het lezen ook een sfeer hangen van de magische wereld van het boek. En dat is waarom de Hobbit een top boek is!