Lucky Boy.

kouk 07 februari 2017
In Lucky Boy onmoetten we twee vrouwen.
De jonge Soli die de Mexicaanse grens naar de VS wil oversteken voor een beter leven, The American Dream en illegaal en zwanger het land binnen komt.
De Indische Kavya getrouwd met Rishi leeft die Amerikaanse droom, maar het enige wat er voor hen ontbreekt is een kind!

''Lucky Boy'' wordt verteld uit 2 perspectieven.
Die van Soli en van Kavya, het wisselt elkaar af.
Het is mooi om van beide hun verhaal te lezen, zo leer je beide kanten kennen!

Het is jammer dat op de achterkant van het leesexemplaar al zoveel wordt verteld!
Hierdoor weet je al een heel groot deel en het is dan wachten tot je het tegenkomt.
Dat vind ik heel jammer want hierdoor kon het verhaal mij veel minder boeien en kon ik ook niet goed in het verhaal komen!
Het éérste deel van het boek is wat langdradig, de tweede helft boeit meer, omdat er dan meer gebeurd!

Een indringend verhaal over twee vrouwen uit twee verschillende werelden & het kind wat hen bindt!
Dit verhaal is actueler dan ooit!

Meer recensies van kouk