Als een droomreis verandert in een nachtmerrie.

kouk 30 maart 2016
De twee hartsvriendinnen Lana en Kitty verruilen het druilerige Engeland om te gaan backpacken in Zuidoost-Azië.
De twee vrouwen maken op de Filipijnen kennis met een groepje van vijf (vrienden) dat onderweg is naar Nieuw Zeeland.
Als de twee vriendinnen deel uit mogen maken van de bemanning en mag meevaren lijkt alles als in een droom.
Maar die droom word ruw verstoord als er iemand op volle zee van het jacht verdwijnt.
Veranderd een droomreis in een nachtmerrie?...

Het boek ''Onderstroom'' bestaat uit 40 hoofdstukken, die zo nu en dan worden afgewisseld tussen ''Toen'' en ''Nu''.
Deze tijdsprong zorgt voor nog meer diepte in het verhaal en begint het langzaam duidelijk te worden wat er gebeurd is op het zeiljacht The Blue.
Alles wordt beetje bij beetje onthuld en dit is erg mooi getimed.
Dit boek hield mijn aandacht vast.
De schrijfstijl is vlot en de spanning is goed voelbaar door de pagina's heen.
''Onderstroom'' is een thriller die je zeker deze zomer moet lezen!

Meer recensies van kouk