Leuk om gelezen te hebben, maar geen pageturner!

kouk 20 november 2017
''The Treatment'' maken we kennis met de zestienjarige Drew, die thuis woont met haar moeder, stiefvader en haar broer Mason.
Maar Mason is geschorst van school en moet verplicht naar het Residential Reform Academy (RRA).
Drew word benaderd door een dokter die werkzaam is in het RRA & die haar een briefje met noodkreet van haar broer overhandigd!
Waarin hij verteld dat ze worden gehersenspoeld en dat hij binnenkort ''The Treatment'' zal moeten ondergaan!
De twijfel slaat toe, wat moet ze hiermee?
Als Drew verder op onderzoek gaat wordt het haar duidelijk, ze moet haar broer redden!..

Door de woorden ''Pulse - pounding & edge - of your - seat'' die op mijn ARC staan had ik echt een heel spannend boek verwacht!
Inderdaad eentje waarbij je op het puntje van je stoel zit!
Helaas is dat niet helemaal waargemaakt!
Het boek begint spannend & dan wil je gelijk doorlezen!
Helaas zakt het daarna in maar later komt er weer wat spanning terug in het verhaal!
De karakters leer je nooit echt kennen, behalve Drew want het boek wordt vanuit haar verteld.
Maar het was leuk geweest als ook de andere karakters wat meer waren uitgewerkt.
''The Treatment'' is leuk om eens gelezen te hebben, maar het is geen boek wat mij nog lang zal bijblijven!

Meer recensies van kouk