De verloren zoon

Kristel 19 juni 2018
Joke De Meyer 25 jaar .
Behaalde haar Bachelor in Taal en Letterkunde te Antwerpen, en studeerde verder in Nederland voor haar Master Jeugdliteratuur.
Wanneer ze met haar ouders op 12 jarige leeftijd gaat kamperen in het zuiden van Frankrijk, heeft de prachtige natuur haar ertoe aangezet om aan haar schrijfkriebels te voldoen. Sindsdien is het boek samen met haar gegroeid. En is het eerste deel “ DE ZILVERVOS” van haar trilogie “LEGENDE VAN ESPER” sinds Mei te koop.
Alsof dit nog niet genoeg is besluit zij ook een eigen uitgeverij op te richten die haar debuut jeugdroman kan publiceren.

Wanneer Veder, Arnoud, Jorick, Nicholas en Frowin hun schildknapen opleiding hebben afgerond denken ze dat ze er in de toekomst niet veel mee zullen kunnen aanvangen in Arél het graafschap waar ze wonen. Arél is volledig ommuurd en niemand kan erin of eruit. Volgens Graaf Alryn om hun te beschermen tegen het kwaad namelijk de Sluipers uit de Fluisterbossen. Maar is dit zo? Zit het kwaad niet binnen deze muren? Opeens ontstaan er branden sterven er dorpsgenoten door ongekende symptomen, vervloekt misschien? Er is maar één persoon dat hun kan helpen “ de verloren zoon” en Veder gaat hem zoeken. Of hij hem vindt zal je zelf moeten lezen in een ongelooflijk spannende reis door verschillende werelden.

Dit boek heeft niet alleen een prachtige cover maar ook een mooie spanning en een schitterend verhaal en heeft voor mij zijn 4 sterren dik verdiend. En kijk ik uit naar deel 2 dat in 2019 verschijnt.

Meer recensies van Kristel