op straffe des doods is een boek met een spannende titel maar levert niet wat het beloofd.

Kruidentuin 20 november 2015
Ik heb echt geprobeerd dit boek een eerlijke kans te geven. Het ging moeizaam van start. de schrijver heeft een lastige stijl van schrijven het lijkt wel of hij zoveel mogelijk informatie kwijt wil in het eerste stuk dat er geen samenhang is. Het beklijft niet. Omdat het een boek is waar ik een recensie over moet schrijven heb ik het uitgelezen. Er staan lange eindeloze lange zinnen in en soms loopt een zin ook niet. Is dit misschien te wijten aan de vertaling?Dat verliet moeizaam. Het laatste gedeelte komt het verhaal pas op gang en leest het lekker weg. Het plot is voorspelbaar ik zag het wel aankomen. Voor wie veel geduld heeft zou ik zeggen probeer het eens.

Meer recensies van Kruidentuin