Goed boek

Lacuna1985 09 juni 2018
Ik was door de verhalen erg nieuwsgierig naar dit boek geworden. Doordat het verhaal vanuit 3 personen geschreven is denk je al gauw dat het onoverzichtelijk zal zijn maar dat is zeker niet het geval. Het boek wordt de ergste thriller ooit genoemd van Esther Verhoef. Daar kan ik niet echt over beslissen omdat dit pas het eerste boek was wat ik van Esther Verhoef lees. Het verhaal is best goed geschreven en je wordt ook zeker nieuwsgierig gemaakt. Maar het verhaal had van mij zeker wel een stuk spannender gemogen. Pas op de laatste dag van het verhaal wordt het echt spannend en wil je ook echt weten hoe het allemaal afloopt. Doordat het dan pas spannend wordt blijf je toch lezen en voor je het weet is het boek uit.

Meer recensies van Lacuna1985