Pretty Girl

Lacuna1985 17 juni 2019
Pretty Girl o.a. gaat over Barbara die we kennen van het team van Sebastiaan Strong. Nu heeft zij haar eigen verhaal, en wat voor één!

Barbara komt over als een zelfverzekerde vrouw die weet wat zij wel en niet wilt. Ze worstelt met behoorlijk wat dingen die later in het verhaal steeds meer naar voren komen. Als Barbara, Guy tegenkomt in de sportschool gaat er van alles mis waar zij grip op wilt houden. Er is een behoorlijke aantrekkingskracht tussen deze twee personen.

Guy is een type man die je of haat of juist niet. Hij is juist wel erg zeker van zichzelf ondanks dat hij ook met gevoelens worstelt. Ook is Guy een type man die soms het bloed onder je nagels vandaan haalt om hem niet veel later weer in je armen te sluiten.

Dit is een boek wat lastig is weg te leggen. Ik herkende sommige gevoelens waar Barbara mee worstelt best wel. Omdat ik hier soms zelf ook tegenaan loop. Het is een pittig verhaal met ook de nodige erotische scenes. Het verhaal is goed uitgewerkt en blijft spannend tot het einde. Ook de schrijfstijl vond ik weer prettig. Door het lezen van de epiloog ben ik heel erg benieuwd naar het volgende deel. en naar wat Cecilia hierna nog meer voor ons in petto heeft.

Meer recensies van Lacuna1985