Meedogenloos

lara1675 11 juni 2017
Vandaag Meedogenloos uitgelezen en van het begin tot het eind vond ik het een spannend boek. Dit is er eigenlijk een in de categorie Young Adult boeken, maar die vind ik de laatste tijd wel erg leuk. Zo houd ik ook van de Hunger games boeken/ divergent trilogie e.d. En dit rijtje komt Meedogenloos ook terecht, zelfs in mijn favorietenlijstje . Goede kaft, en een heerlijk spannend boek die moeilijk weg te leggen is. Makkelijk te lezen, weinig overbodige stukken of onnodige verdiepingen maar vlot achter elkaar spannende gebeurtenissen die elkaar opvolgen. Niet altijd even realistisch, ze is 17 (halverwege het boek 18) en gaat de strijd aan tegen internationale criminelen. Maar het is nooit storend of te hoogdravend. Van mij krijgt het boek 5 sterren en ik ga op zoek naar deel 2!

Meer recensies van lara1675