Moeilijk in te komen, maar daarna moeilijk weg te leggen

Laura19907 28 juni 2019
Tess werkt bij de politie en krijgt een zaak toe geschoven. Voor 2 weken terug kreeg zuivelbedrijf Latte een dreigbrief, dit is in het bedrijf gehouden, maar inmiddels is er een slachtoffer gevallen door spijkers in de yoghurt. En dus een zaak voor Tess,
Een verdachte die eerder iemand heeft afgeperst, Charlie, de rat, Zwols wordt gehoord, maar wat weet hij en waarom weet hij zoveel over Tess?

Volgens Hebban Crimezone, is dit een pageturner van jewelste.
Niet helemaal naar mijn mening.
Het boek komt laat op gang en vooral het verhaal van Tess is af en toe traag, ook nog af en toe later in het boek, vooral de dialogen met Lammers kon mij niet boeien
Zodra dat er een dodelijk slachtoffer valt komt er vaart in het boek, maar zo spannend dat ik op het puntje van mijn stoel zit wordt het niet.
Wel erg onderhoudend, vooral door de cursieve stukjes van de gevangene, maken je nieuwsgierig.
En hoe komen de verhalen samen van Tess, Elisabeth en de dader?
Plot zag ik niet aankomen en erg goed bedacht.

Goede thriller dus met een sterk plot, maar de trage opbouw en sommige saaie dialogen kosten een ster.

Meer recensies van Laura19907