Onderhoudend

Laura19907 30 juni 2019
Eerder heb ik een boek van Unni gelezen waar ik zeer over te spreken was. Nu ik dit deel ergens voor een paar euro op de kop kon tikken, kon ik hem niet laten liggen. Dus met veel zin ben ik begonnen met lezen...

Het begin vind ik erg vlot en pakkend, je leest een brief in het verleden, over het dood van een 12 jarig meisje. Iemand die dit uit wil zoeken, een journaliste, die vervolgens vermoord wordt. Tot daar was ik positief over het boek.
Daarna kabbelt het boek voort, geen spanning wel de vraag wie o wie heeft het gedaan, en is het dezelfde moordenaar als bij het meisje of was dat laatste toch echt een ongeluk.
Zoals gezegd onderhoudend maar totaal niet spannend, ook geen plotwendingen of iets dergelijks en het uiteindelijke plot zelf?
Geen verrassingen naar mijn mening.
Helaas geen boek wat mij kon bekoren, maar doordat het snel leest voor de liefhebber wel een fijn vakantieboek.
Hoop dat het andere boek wat nog op mijn NTL stapel ligt beter is.

Meer recensies van Laura19907