Spannend maar geen topper

Laura19907 13 mei 2019
Na de gruweldaad die haar leven in Grant County totaal heeft verwoest, is Sara Linton naar Atlanta gevlucht. Ze is een nieuw leven begonnen en werkt in een ziekenhuis, waar op een dag een zwaar mishandelde vrouw met spoed wordt binnengebracht. Sara raakt in de ban van deze mysterieuze vrouw en gaat op onderzoek uit.

De achterflap voorbeenbware thriller lezer dacht ik.

Niet helemaal waar naar mijn mening.
Het verhaal waar het omdraait vond ik erg interessant en ook spannend, maar dit was jammer genoeg nietndior het het hele boek heen (daarom ook dus 3 sterren) afbreuk aanbhet verhaal en spanning was dan het voortlslepende 'drama' van Faith. Werd soms te erg en te lang nadruk opgelegd terwijl dit niet nodig is voor het verhaal. Erg jammer.
Ontknoping was wel onverwacht, maar ook een beetje vergezocht.
Wel had ik sympathie voor Sara en Will, alleen al door hoe onterecht ze worden behandeld door Faith (vooral Will) deze twee zijn leuker neergezet door de schrijfster.
Meerdere boeken van Slaughter gelezen, dit was niet de slechtste maar ook niet de beste, maar wel prima voor een weekend fijn lezen

Meer recensies van Laura19907