Niet wat ik verwacht had

Laura19907 12 juli 2019
Gefeliciteerd met je eerste verjaardag. Durf jij te spelen? Lana krijgt dit op haar verjaardag toegestuurd, een witte kaart met zilveren letters en een URL. Lana besluit mee te doen aan het spel en verdwijnt voor haar dierbaren.
Jane haar dochter vind dit vreemd, gaat naar de politie maar doen er verder niks mee.
Ze vraagt hierom privédetective Jameson en psycholoog dr. Bloom. En zij komen erachter dat Lana niet de enige is....

Het boek werd eigenlijk aangekondigd met: Een geweldige thriller. Een must voor de thrillerfan.
En ja dat ben ik. Na wat twijfelen ( meestal ga ik op mijn gevoel af is het een goed boek ja of nee, en klopt dit vaak) heb ik toch maar besloten om het boek te lenen van de bibliotheek.

Het proloog zet je meteen aan om door te lezen, wat is dit toch voor een vreemd spel? En waarom wordt de aandacht ook naar Sepharine verschoven, wat heeft dat meisje er mee te maken.
Leuk vond ik ook de stukjes dat je kon lezen dan Lana en de andere spelers bezig waren met het spel en ook erg obsessief. Mat wederom de vraag waarom?

Waarom dan toch maar 3 sterren?
Omdat het boek naar echt spannend wordt, het plot aardig voorspelbaar is en dat je nergens echt kunt merken dat het een thriller is.
Meer een detective naar mijn mening.
Had er meer van verwacht, jammer genoeg kwam dit niet uit, voor de echte diehard thrillerfan zijn er zoveel betere boeken.
Voor diegene die wel van een onderhoudend speurverhaal houdt en lekker op vakantie gaat of is?
Ik zou zeggen neem dit boek dan mee:)

Meer recensies van Laura19907