Heftig en intens

Laurie 07 november 2017
Voor een leesclub las ik Waar Het Licht Is van Jennifer Niven. Dit boek stond al een tijdje op mijn TBR en ik hoorde er veel goeds over. Ik las dat het een aanrader is voor fans van John Green. Mooi dacht ik, lezen die hap! In het begin vond ik het moeilijk om in het verhaal te komen. Finch vond ik vaag en soms onlogisch. Violet daarentegen, was duidelijk te volgen. Langzaamaan begon ik Finch steeds beter te begrijpen. En ja, vanaf toen ging het snel en werd wegleggen moeilijk. Ben je iemand die snel huilt bij boeken? Houd dan maar een paar dozen tissues binnen handbereik. Door dit stroeve begin geef ik Waar Het Ligt Is een ruime 4.5 sterren, maar dan ook een zeer ruime. Tegen de 5 aan, maar nét niet helemaal..

Meer recensies van Laurie