LaxReine-4276 15 oktober 2006
Toen ik dit boek leende van een vriendin, begon ik meteen te lezen, want ik had De Da Vinci Code in één ruk uitgelezen. Maar toen ik begon aan De Delta Deceptie, wist ik niet wat ik moest denken. Het begin was langdradig en saai, en gepraat over allerlei Delta's wat ongelofelijk saai was. Ik liet het boek ongeveer een maand onaangeroerd op mijn nachtkastje liggen. Toch, na die maand, wilde ik weten hoe dit verhaal af liep. Ik begon te lezen, worstelde me door de saaie eerste pagina's heen en toen... Begon het verhaal, waar ik veel meer van had verwacht. Ik wilde zo graag weten wat die ''wereldveranderende'' ontdekking was, maar toen ik las dat het een meteoriet was, was ik teleurgesteld. Ik had wat beters verwacht. De stijl van Dan Brown is goed, vlot en spannend beschreven, maar er wordt hier zoveel (saaie!) informatie gegeven over NASA, NRO, Delta's, U.S.S. Charlotte en Kiowa helikopters, dat het gewoon begint te vervelen en ik de neiging had om dit boek weg te doen. Als je je verveelt is dit het perfecte boek om de tijd te doden.