heerlijk verhaal

ldgb 08 juli 2019
In een heerlijk vlot geschreven verhaal wordt ingegaan op het leven van Tracy, Michael en Anna. Door de komst van Michael naar het bijna hemelse plaatsje Hope Harbour verandert er voor hem en de anderen van alles.
Na een wat ongelukkige start komt hij als huurder bij Anna terecht en zet hij alles op alles om zijn ongeluk met Tracy goed te kunnen maken. Samen proberen ze te werken aan het hulpprogramma van het plaatsje en ook nog een cranberry boerderij te redden.
Alle 3 kampen ze met schuldgevoelens uit het verleden en die bepalen tot op heden hun leven. Door er voor elkaar te zijn en open te staan voor anderen komt daar verandering in en is er misschien zelfs wel plaats voor een nieuwe liefde en daarmee ook een mooie toekomst?
Een prachtig verhaal over pijn , verleden, genezing en hoop.
Ik zie nu al uit naar het tweede deel in de serie.

Meer recensies van ldgb