Een bloedstollende zoektocht naar een verdwenen zusje!

Leen Gilis 10 juli 2019
Fataal spel is een boek boordevol spanning en mysterie! Vanaf de eerste bladzijde had het verhaal me in zijn greep en liet het me niet meer los. Het boek las dan ook als een sneltrein en voor ik het wist had ik het uit. Ik vond het verhaal heel origineel bedacht en hield enorm van hoe duister het soms kon zijn. Samen met Carmen ging ik op zoektocht naar haar zusje en het was een heerlijk angstaanjagend avontuur. Alhoewel ik sommige plottwisten een beetje had zien aankomen, heeft het einde me toch enorm verrast. Toen ik de laatste bladzijde las, vond ik het dan ook spijtig dat er geen vervolg op zal komen. Fataal spel is een mysterieus en zinderend meesterwerk dat alle ingrediƫnten van een goede thriller bevat. Ik vond het boek geen enkele keer saai of langdradig. Dit boek is in mijn ogen een echte aanrader voor iedereen die van bloedstollende thrillers houdt!

Meer recensies van Leen Gilis