het boek blijft zinderen!

Meer info http://infoboeken.blogspot.be/2017/04/roel-janssen-nog-zonder-tekst.html
352 blz gelezen voor wereld rond met de Hebban Reading Challenge (Turkije)
Een boek dat echt blijft na zinderen. Of het een waargebeurd verhaal is of niet. Het komt waargebeurd over. Zo triestig, zo echt. Een thriller? Sorry, maar dit is echt geen thriller. Ik hoop dat er niets van waarheid in het boek zit. Ik heb lang over het boek gedaan. vond het zo erg dat ik het niet door kon lezen. Heb het boek met heel veel tranen gelezen. Al die mensen die verdronken zijn. Heb heel erg mee geleefd met de vluchtelingen in het boek. Het is wel een heel open eind. Hoe zou het nu verder gaan met het Syrische meisje, het meisje met de groene ogen (Soumaya,) ? komt er een nieuw avontuur van Tessa met haar zeilboot?

Meer recensies van Leentje Adriaensen