mijn boek is uit

Aantal blz 240 gelezen voor “Hebban Reading Challenge 2016 leesclub en 7) Een debuutroman van een Vlaamse auteur”
Heel jammer maar mijn boek is uit was echt wel een leuk boek met heel veel leuke anekdotes. Toch snap ik dat met zo een vent en vader niet valt samen te leven. Maar dat je ook niet zonder kan hij lijkt mijn zo verschrikkelijk lief te zijn. Hij doet dingen die je niet voor mogelijk houdt. Het is toch wel een boek dat ook wel blijft hangen en waar je over blijft nadenken. Dat je toch vragen oproept.
Het is echt goed opgebouwd waardoor het fijn is om te lezen. Er zit ook wat geschiedenis in over Polen zodat ik weer dingen over Polen te weten ben gekomen wat ik ook altijd wel leuk vind om zo weer dingen over een land bij te leren.

Meer recensies van Leentje Adriaensen