niet mijn type boek

Aantal blz. 398 gelezen voor “Hebban Reading Challenge 2016; 26/ Een boek dat zich afspeelt in de toekomst”
Helemaal niet mijn type boek. Zeker niet voor herhaling vaat baar om nog iets van dit soort te lezen.
Heeft mijn bloed, zweet en tranen gekost op erdoor te geraken. Nu het uit is weet ik niet eens echt waar het over ging. Buiten dan wezens/mensen die een paar duizenden jaren oud waren en andere die niet wisten of ze vrouwelijk of mannelijk waren en die iedereen burger noemde? Er zullen zeker mensen zijn die dit wel graag lezen anders zouden deze boeken er niet zijn. Ik behoor dus niet tot die groep mensen. Daarop ook van mijn maar 1 ster is het boek daarom slecht nee het zegt mijn gewoon niets. Is het slecht geschreven zeker ook niet. Het is gewoon niets voor mijn.

Meer recensies van Leentje Adriaensen