een licht vermoede.....

Aantal blz. 500. Vond dit boek minder dan de twee voorgaande maar daarom zeker niet slecht. Ging over heel veel persoon. Bij dit boek merkte ik wel dat het heel belangrijk was dat ik de voorgaande had gelezen en dat het moeilijk te begrijpen zou zijn als je het boek leest zonder de andere eerst te lezen. Ik had een licht vermoede van wie de dader was maar toch had ik zou iets van nee die kan het niet gedaan hebben. Zoals het beschrijven werd was het een perfect gezinnetje. Zoals ze vaak zeggen “de buitengevel geeft niet altijd weer wat er achter de gevel bevindt” Dat was hier zeker van toepassing. Een perfect gezin naar de buiten wereld en binnen de vier muren was ervan als aan de hand. Jozef krijgt het in zijn hoofd om de badkamer van Frieda af te breken terwijl ze haar bad zo nodig heeft, een bad geeft haar rust en dat heeft ze nodig om de aanslag van de vorig boek te kunnen verwerken. Haar huisje zit ook altijd vol is het niet met volwassen die aan het breken zijn dan is het met tieners. Die hun moeder zijn verloren en geen steun vinden bij hun vader. Op naar boek deel 4

Meer recensies van Leentje Adriaensen