de wraak van een moeder

Het verhaal gaat over een moeder die de dood van haar dochter wil wreken,lange tijd is niet zeker of de dood wel moord dan ongeval is geweest.Het duurt een jaar eer de dochter dood word terug gevonden wat dan zeker is,is dat ze werd verdoofd en verkracht maar haar dood kan ook een ongeval zijn geweest.

Vala verdwijnt op de avond nadat ze eerder op een schoolfeest is geweest,het is niet duidelijk of het hier een onrustwekkende verdwijning is,eerder word gedacht aan een wegloper.Vala was lid van de kerk en werd er in school mee gepest men noemde haar het jezusmeisje.Kata zal later ontdekken dat haar dochter een moeilijke tijd kende en een geheime correspondentie onderhield .

Drie daders komen in beeld nadat één ervan spijt krijgt en de vindplaats van het lichaam verraad,toch komt het nooit tot een veroordeling door teweinig tot geen bewijslast.

Vanaf dan heeft de moeder maar één doel,de mannen die verantwoordelijk zijn uitschakelen.
Ik vond de schrijfstijl en de opbouw van het verhaal ingewikkeld,zo nam de moeder antidepressiva en hallucineerde daardoor kon je soms moeilijk volgen wat echt of in haar fantasie gebeurde.Steden of straten waren niet vertaalt en moeilijk te lezen.Het ebook telt 405blz pas op blz 234 komt er spanning in het verhaal en begint Kata aan haar eliminatie van de daders tot dan is het veeleer overbodige informatie.Ik zal straffen verteld het verhaal van een moeder die door haar verdriet en de pillen haar werk verwaarloost en haar echtgenoot begint te verdenken,haar hele leven ontspoort.

Ik geef het boek ***sterren en een oranje duim

Meer recensies van leentje4trixie