Niet mijn soort verhaal....

Linda 05 mei 2016
Na de vele goede reacties over het boek te hebben gelezen ben ik het ook maar gaan lezen. Het was het eerste boek van Fitzek dat ik heb gelezen, dus ik totaal geen idee wat ik kon verwachten.
Het boek begint gelijk met een spannende scene, dit stukje blijkt uit het eerste boek van Max Rhode te komen en na het lezen van het verhaal snap ik waarom hiervoor is gekozen. Daarna volgt er soort proloog van ongeveer 20 bladzijden en dan maakt het verhaal van 2 maanden. Vanaf dit punt staat er bij elk hoofdstuk de naam van de persoon van waar uit het verhaal verteld wordt. De schrijfstijl is erg vlot en door de korte hoofdstukken leest het ook snel door.
Het verhaal zelf was echt niet mijn ding het was mij te onwerkelijk vandaar ook mijn lagere waardering. Ik heb er niet zoveel leesplezier van gehad als ik had verwacht.

Meer recensies van Linda