Boeiend verhaal maar....

Linda 22 augustus 2014
Rafaël is het verhaal van twee mensen die ondanks twee verschillende achtergronden hun geluk proberen te vinden. Ze besluiten in Tunesië te gaan wonen maar als Winny tijdens de oorlog in het ziekenhuis komt en daar een vrouw hoort en ziet bevallen besluiten de om haar baby in Nederland te wereld te laten komen. Helaas is het voor Nizar niet mogelijk om via de normale weg naar Nederland te komen maar hij wil koste wat het kost bij de bevalling zijn....

ik vond het een boeiend maar ook een triest verhaal om te lezen want iedere vader heeft toch het recht om bij de geboorte van zijn kind te zijn. Helaas vond ik de schrijfstijl niet echt fijn waardoor ik het boek maar 3 sterren heb geschreven. Het is soms erg verwarrend dat er tussen verschillende personen en tijdstippen gewisseld wordt. Naar mijn idee had dit verhaal veel beter in chronologische verteld kunnen worden en dan vanuit 1 standpunt.

Meer recensies van Linda