Een ongewone familie

Kayla Gericke 06 oktober 2016
River en haar moeder verhuizen naar een klein dorpje om hun oude leven te proberen ontvluchten. Er gaan geruchten dat er een heksenfamilie woont in het dorp. River, die altijd al gefascineerd is geweest voor het ongewone, probeert vrienden te worden met deze het jongste lid van de familie en is stiekem verliefd op de oudere broer. Naarmate de vriendschap groeit, probeert River meer te weten te komen over de geruchten die de ronde doen.

Het boek is simpel geschreven en leest daardoor heel makkelijk weg. Het verhaal is zeker erg leuk en er zit een enorme plottwist in het boek, al is die misschien een beetje voorspelbaar. Het hele heksengedoe had ze voor mijn part echter weg kunnen laten, dat maakt het verhaal er niet beter op.

Ik geef het verhaal 3 sterren, omdat ik het verhaal erg leuk vond, maar het was nogal simpel geschreven en het heksenaspect was niet erg interessant.

Voor mensen die van dit boek genoten hebben raad ik de volgende boeken aan:
Wicca (serie) - Cate Tiernan
Het huis Elfae - Mariƫtte Aerts