14 november 2011
De cover vermeld een literaire thriller, de achterkant van het boek beloofd genoeg ingrediënten voor een spannend boek.
Helaas voldeed dat niet aan mijn verwachtingen. Een onderhoudend verhaal is het wel, omdanks dat het soms wat langdradig is, dus doorbijten!!
Toch kon ik het boek soms moeilijk wegleggen, zeker als de auteur ineens een andere weg inslaat en de lezer verbaast achterlaat. Maar dat is het kenmerk van al Hanna's thrillers..
De ontknoping zit goed en verrassend in elkaar. Dat de schrijfster goed research heeft gedaan is goed te merken in het verhaal,
het blijft menselijk en nergens over de top..
In plaats van het boek het stempel Literaiire thriller te geven had ik het liever als een Whodunnit bestempeld.

Meer recensies van