Spannend!!!!

31 oktober 2014
Na een onverwacht genoegen is dit de tweede thriller van Amanda KyLe Williams. En ook dit tweede boek heb ik met veel genoegen gelezen. Amanda heeft een fijne schrijfstijl, ze gaat rauwe scenes niet uit de weg, dus de lezer met een zwakke maag is bij deze alvast gewaarschuwd.

Kyle Street is een buitengewone vrouw, met Chinees bloed en geadopteerd door Emily en Howard.Amanda zet haar neer als een vrouw met fouten en gebreken, ze vecht onder andere tegen een alcoholverslaving en een confrontatie met een seriemoordenaar uit een andere zaak.

Ze heeft ook een probleem met de chaotische Miki en de aan marihuana verslaafde Neil.Ook deze personen worden overtuigend neergezet.

Haar relatie met rechercheur Aaron Hauser levert soms ook de nodige problemen ook.. Maar ondanks de problemen die Keyle heeft, zit er ook de nodige humor in het verhaal.

Enig minpuntje is de voorspelbare plot. Aan het eind blijf je als lezer toch met wat onbeantwoorde vragen zitten, maar dat maakt het boek niet minder spannend, voor de lezer wel wat irritant.

Op de achterkant van de cover staan lovende woorden van een andere geweldige thrillerschrijfster: Karin Slaughter.

Als Amanda zo doorgaat met geweldige boeken als deze te schrijven kan ze op dezelfde hoogte komen als haar collega.

Ik wacht ongeduldig op boek nummer drie, dit boek krijgt van mij 4 sterren, vijf zou ook verdiend zijn, maar wat als boek nummer 3 nog beter is? Zes sterren kan nou eenmaal niet...

Meer recensies van