Geen thriller...

06 november 2014
De hoofdfiguur in En ze was, is Brenna Spector, een privédetective met een zeldzame, neurologische aandoening: Hyperthymsia of te wel, een absoluut geheugen.Ze kan zich tot in de kleinste details herrineren wat er zich in haar leven heeft afgespeeld.

Deze aandoening is het gevolg van een trauma, veroorzaakt toen haar zusje Clea bij een vreemde in zijn auto stapte en verdween.

Brenna krijgt een opdracht van Nelson Wentz om zijn vrouw, Carol op te sporen.Ze is zomaar verdwenen en niemand weet waarheen ...

Brenna ontdekt al snel dat de verdwijning van Carol verband houd met de verdwijning van een andere vrouw, enkele jaren ervoor, waar zij ook bij betrokken is geweest.

Aan het eind van het verhaal wordt het de lezer pas duidelijk hoe deze zaken met elkaar in verbinding staan...

En ze was is beslist geen spannend boek, het leest gewoon lekker weg op vakantie in het zonnetje..het heeft een goede plot, maar is beslist geen thriller, daarvoor mist het de nodige nagelbijtende spanning of gruwelen.

Meer dan 2 sterren kan ik dit boek niet geven..

Meer recensies van