13 mei 2014
Gepensioneerd rechercheur Dave Gurney geniet van zijn pensioen en hobby. Opeens neemt een oude studievriend contact met hem op over een rare brief die hij heeft ontvangen. Met gemengde gevoelens stemt Dave toe in een afspraak. Het is een spannende en uitdaagde puzzel waarmee Dave wordt geconfronteerd, maar Dave wil zich eigenlijk liever bezighouden met zijn hobby. Als Dave zijn studievriend wordt vermoord, kan Dave het niet laten gaan en wordt uitgedaagd om de puzzel op te lossen. Want is het mogelijk dat iemand weet wat jij denkt? Dave raakt betrokken in het spel dat wordt gespeeld door de dader en zal dit hem persoonlijk gaan raken?

Het boek is goed geschreven en het verhaal geeft niets prijs over wie de dader is. Beetje bij beetje zoals de schrijver het wil wordt het mysterie ontrafeld. Aan het einde van het boek wordt pas duidelijk wie de dader is. Het is wel een boek die je niet even tussen door kan lezen. Aandacht bij het boek houden is wel nodig. Ik ben erg enthousiast over dit boek en de schrijver. Ik ga zeker meer van hem lezen, want hij schrijft op een manier die blijft boeien. Dit boek is een aanrader voor elke thriller liefhebber

Meer recensies van