19 juli 2011
Vier jonge twintigers, Gert-Jan, Louis, Vic en Simon, bezoeken als ongenode gasten een mondain verjaardagsfeest bij de rijke familie de Greve in het Zoute. Vic loopt er zijn ex-verloofde tegen het lijf en ervaart een enorm gevoel van spijt. Hij moet en zal zijn bevallige Charlotte terugwinnen van de rijke zoon des huizes Nicolas de Greve. Niets is onmogelijk is immers zijn lijfspreuk. Het leven van de jonge vrienden zal na het nachtelijke bezoek aan het decadente feest nooit meer hetzelfde zijn.
Jammer genoeg heeft dit boek me niet echt kunnen boeien,misschien lag het niet echt aan mij, aangezien dit een deel was van een serie. De figuren uit het boek waren dan ook niet vertrouwd,
ik heb me wel kostelijk geamuseerd met de vele Vlaamse uitdrukkingen..En ach misschien lees ik het vervolg van Verzwijg mij niet nog wel eens!

Meer recensies van