Geweldig boek

20 juli 2016
Onderhuids is het debuut van Julia Keller en wat voor een! Ik hoop tenminste dat het de start is van een serie thrillers met aanklager Elkins in de hoofdrol.

Jammer dat de titel van het boek niet origineel is, toen ik het boek in handen kreeg, was mijn eerste gedachte: Hé, heb ik niet eerder dit boek gelezen? De titel komt me zo bekend voor...

Gelukkig heb ik het boek niet terug gelegd en eenmaal er in begonnen was er geen houden meer aan. De schrijfster heeft de gave te beschikken over een geweldige schrijfstijl die de lezer blijft boeien.

Ze diept de karakters goed uit, zodat de lezer een goed beeld krijgt van de personen. Ze geeft ook een duidelijk beeld van de mooie natuur, je ruikt het gras, ziet de bloemen, kortom , Julia geeft je de indruk dat je een figurant bent in het boek..

Van alle personages in het boek is Bell Elkins de meest interessante persoon, een gescheiden moeder met een heftig verleden en nu samen met haar dochter Carla in Acker's Gap woont.Verder is er nog een behulpzame sheriff, familie die ook belangrijk zijn in het verhaal, iedereen krijgt een eigen rol en aandacht binnen het verhaal.

Onderhuids heeft een sterke plot, van het geweldige begin tot aan de verrassende ontknoping.Een ontknopping die elke lezer ( zeker weten )! verbluft achterlaat

Het is niet mijn gewoonte om een boek twee maal te lezen, maar voor dit boek maak ik zeker een uitzondering. En ik ben er van overtuigd dat het de tweede keer me net zo zal boeien en soms ontroeren als de eerste keer!

Een beoordeling van 5 sterren is zeker dik verdiend...

Meer recensies van