Hebban Fantasy/SF

Leon van Sluis 17 maart 2016
Heb de gehele trilogie in het Engels gelezen, een topverhaal met veel onverwachte wendingen en memorabele personages.

Maar vooral delen 2 en 3 van de trilogie passen veel beter onder Hebban Fantasy en SF. Het hoofdpersonage wordt al snel ouder, en er zit veel geweld en zware kost in de boeken. Het geweld dat wordt beschreven doet in veel gevallen niet onder voor Game of Thrones. En tevens de zware kost die het boek aankaart. Het boek is ook volwassener geschreven dan boeken zoals de Hongerspelen en de 5e Golf

Dus hierbij mijn verzoek om dit boek onder Hebban Fantasy en SF te scharen, ook al is het hoofdpersoon aan het begin van het boek nog maar 16. Mentaal is hij ook veel ouder, net als jongens die in de echte wereld al vroeg in dwangarbeid werken.