Wat een gaaf boek!

Holy Moly!!
Wat een geweldige thriller. Een absolute mustread. Een van de betere boeken die ik ooit gelezen heb.
Letterlijk vanaf de eerste pagina is het spannend. Het boek begint met een enórme cliffhanger. Stoppen was geen optie en ik wist meteen dat ik een juweeltje in handen had.
De schrijfstijl is zeer prettig en de personages worden goed uitgediept. Het verhaal kakt nergens in en de spanningsboog blijft tot het einde flink aangespannen. Echt top!

Drie nadelen:
1. Het kost je de nodige nachtrust;
2. Het boek is vrijwel niet meer in het Nederlands te krijgen dus koop het meteen als je het ergens tegenkomt;
3. Dit is het enige boek (er zijn er inmiddels 8) dat in het NL verschenen is. Zó jammer!! Dus ik ga de rest maar in het Engels lezen.

Meer recensies van Liane van Oosterhout