GE-WEL-DIG

Deel 1 "Een kille rilling" vond ik ontzettend goed. En deel 2 "Huivering" is zowaar nog beter. Dus ik ben benieuwd wat deel 3 gaat brengen.

Ik zat vanaf de eerste pagina in het boek. Je voelt gewoon dat er iets gaat gebeuren. En dan dat onweer en die bliksem erbij......I like!
Alle bekenden uit deel 1 zijn weer van de partij. Alleen Irène Ziegler maakt niet direct deel uit van het team van Martin Servaz. In deel 1 kun je lezen waarom. Maar ook vanaf de zijlijn kan ze haar goede vriend Martin helpen. Want is het toeval dat in het huis waar de docente gruwelijk vermoord gevonden is de muziek van Mahler uit de luidsprekers schalt? En wie stuurt Martin een mail met afzender JH?
Er verschijnt een oude liefde van Martin ten tonele.....Marianne. Haar zoon is opgepakt voor de moord op de docente. Martin's hulp wordt ingeroepen om haar zoon Hugo vrij te krijgen. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
En wie is de vrouw die tegen haar wil in het donker vastgehouden wordt door een psychopaat?
Huivering is een geweldige pageturner en ik ga door met deel 3.

Meer recensies van Liane van Oosterhout