Wat een topserie!

Na het lezen van deel 1 was ik verkocht en nadat ik deel 2 gelezen had, wist ik het zeker: ik ben fan van Minier!
Vol enthousiasme begon ik aan deel 3. Maar ik vond het in eerste instantie een vreemd verhaal. Het ging over radiopresentatrice Christine Steinmeyer. Waar was Martin Servaz??? Een leesvriendin (ook een Minier fan) zei dat ik mij geen zorgen hoefde te maken en dat het allemaal goed zou komen. En ze kreeg gelijk. Martin Servaz is gewoon weer van de partij. Je wilt al snel weten wie het op Christine gemunt heeft. En waarom. Je wordt letterlijk meegezogen in het boek. Stoppen was geen optie.
Meerdere keren werd ik op het verkeerde been gezet.
Verduistering is een thriller van een zeer hoog niveau. Dat geldt ook voor de eerdere delen. Eens kijken of deel 4 mij net zo kan bekoren.

5 dikke vette sterren.
Een mustread!