echt slechts 1 ster

lien Gautiers 15 februari 2016
Pwfiewwww wat heb ik me door dit boek moeten worstelen! Ik keek er zo naar uit om te lezen, maar het is me zo tegengevallen. Ik heb het boek op mijn e-reader gelezen en daarom las ik pas op het einde van het boek dat het verhaal gebaseerd is op een waargebeurd feit én dat Linda echt wel veel research heeft gedaan om in de wereld van de hackers bekend te geraken. Vandaar dan toch die 1 ster, gewoon voor het werk dat ze er heeft ingestoken. Maar ik vond het verhaal zo saai, zo langdradig, de personages waren helemaal niet sympathiek, ik werd nooit ergens op het verkeerde been gezet, niets was verrassend. Als men niet bekend is met het hackers milieu is het ook niet fijn om die beschrijvingen te lezen, ik heb er echt niets aan gehad. Ik vond het terrorisme verhaal ook wel ver gezocht en als Belg kon ik me in die plaatsen ook helemaal niet inleven. Neen sorry, dit boek is helemaal niet aan mij besteed.

Meer recensies van lien Gautiers